[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Podstawowymi wyrobami promowanymi jest Wódka GdaÅ„ska Wytrawna oraz równolegle Wódka GdaÅ„ska Neutralna, której intensywna kampania promocyjna powinna być przeprowadzona po poprawieniu jej wizerunku (zmiana butelki na wyÅ‚Ä…cznÄ…, poprawa etykiety).Równolegle do niej należy prowadzić promocjÄ™ Dworu Artusa i Likierów StarogdaÅ„skich, które nie sÄ… wyrobami masowymi lecz należą do segmentu prezentowego.Celem jest akcentowanie przynależnoÅ›ci ich do grupy Wódek GdaÅ„skich.W przypadku Advocaata GdaÅ„skiego należy poÅ‚ożyć nacisk na zaakcentowanie jego istnienia jako kontynuacji produkcji kremu, który jest znanym i sprawdzonym na rynku wyrobem.Elementy promocji Wódek GdaÅ„skich to przede wszystkim:lorganizowanie konkursów dla klientów, w tym głównego kwartalnego konkursu z atrakcyjnymi nagrodami (wycieczki zagraniczne np.dla 50 osób do Szwecji lub Tunezji) oraz promocji dodatkowych (np.za nadesÅ‚anie na adres FWG hologramu z etykiety - przesÅ‚anie pocztÄ… prezentu np.koszulki) z zastosowaniem zawieszek informacyjnych na butelkach opisujÄ…cych zasady konkursullorganizowanie na szerokÄ… skalÄ™ konkursu dla odbiorców hurtowych.Do wygrania wartoÅ›ciowe nagrody (samochód, wycieczki zagraniczne) ustalone po opracowaniu szczegółówllstosowanie okresowych promocji (np.butelka za transporter)llzastosowanie odpowiedniej polityki upustowejllzakrojona na szeroka skalÄ™ dziaÅ‚alność Przedstawicieli Handlowych organizujÄ…cych degustacje w punktach detalicznych poÅ‚Ä…czonÄ… z akcjÄ… informacyjnÄ… na temat wyrobówllfirmowe kurtki dla pracowników handlowych z logo wyrobullorganizowanie wraz z hurtowniami szkoleÅ„ dla detalistówllzamówienie gadżetów reklamowych stosowanych do promocji (dÅ‚ugopisy, breloczki, zapalniczki, koszulki, szkÅ‚o firmowe, nalewak na butelkÄ™, kalendarze) oraz gadżetów ekskluzywnychllw ramach promocji w detalu stosowanie tradycyjnych materiałów reklamowych (listwy na półki sklepowe pod wyrobami, boxy na butelki tzw.„oÅ‚tarzyki”, zawieszki reklamowe na półkach, papier pakowy, torby reklamowe)llsponsorowanie imprez majÄ…cych przeÅ‚ożenie marketingowellcykl ogÅ‚oszeÅ„ w pismach branżowych i informatorach handlowych ważniejszych hurtownillogÅ‚oszenia w mediach reklamujÄ…ce FabrykÄ™ jako producenta Wódek GdaÅ„skichlGłównym elementem rozwiniÄ™cia tego planu jest sporzÄ…dzenie scenariuszy dziaÅ‚aÅ„ promocyjnych na poszczególne kwartaÅ‚y roku 2000 oraz 1 poÅ‚.roku 2001 dla poszczególnych wyrobów.Scenariusze powinny uwzglÄ™dniać:lmożliwość elastycznego reagowania na przesÅ‚anki pÅ‚ynÄ…ce z badaÅ„ rynkowychllsezonowość w sprzedaży wyrobów w tym segmencielopcjonalnie możliwość wykorzystania reklamy w mediach publicznych4.13.3.Plan promocji marek uzyskanych w wyniku podziaÅ‚u znaków ogólnopolmosowskichWyroby z tej grupy: Wódka Å»oÅ‚Ä…dkowa Gorzka, Krupnik, Krem Cytrynowy i Krem PomaraÅ„czowy majÄ… w chwili obecnej ustalonÄ… pozycjÄ™ na rynku.Wódka Å»oÅ‚Ä…dkowa Gorzka posiada w/g badaÅ„ za 1998 rok 2 pozycjÄ™ w segmencie wódek gatunkowych, natomiast Krem Cytrynowy i Krupnik 2 i 4 pozycjÄ™ w segmencie likierów i kremów.Krem PomaraÅ„czowy znajduje siÄ™ w tym segmencie na 9 miejscu.Zasadnicze znacznie dla planu promocji ma wystÄ™powanie tych marek na terenie caÅ‚ego kraju.Faktycznie dla każdego z tych wyrobów należy zastosować odmienne postÄ™powanie.Wódka Å»oÅ‚Ä…dkowa Gorzka bÄ™dzie produkowana na licencji LZPSiD „Polmos” w Lublinie z okreÅ›leniem wielkoÅ›ci udziaÅ‚u w rynku.Poprzez odpowiednie dziaÅ‚ania promocyjne należy dążyć do zwiÄ™kszenia udziaÅ‚u w rynku tego wyrobu.Krupnik stanie siÄ™ wyrobem wyÅ‚Ä…cznym o najwyższej sprzedaży w kraju w segmencie likierów.Należy dążyć w tym przypadku do powiÄ™kszenia wielkoÅ›ci sprzedaży i utrzymaniu wyrobu na pozycji lidera.Krem Cytrynowy zajmuje w segmencie kremów 2 pozycjÄ™ po Advocaacie, należy dążyć do utrzymania tej pozycji (brak realnych możliwoÅ›ci konkurencji z kremem Advocaat) przy utrzymaniu lub powiÄ™kszeniu wielkoÅ›ci sprzedaży.Krem PomaraÅ„czowy zajmuje odlegÅ‚Ä… pozycjÄ™ w segmencie kremów, powinien być promowany wspólnie z Kremem Cytrynowym, a przy braku wzrostu sprzedaży tego wyrobu należy zastanowić siÄ™ nad możliwoÅ›ciÄ… wycofania tego wyrobu z oferty.WspólnÄ… cechÄ… wymienionych powyżej wyrobów jest zasiÄ™g ich wystÄ™powania - caÅ‚y kraj oraz termin uzyskania wyÅ‚Ä…cznego prawa do dystrybucji - przeÅ‚om lipca i sierpnia roku 2000 (Å»oÅ‚Ä…dkowa Gorzka na bazie licencji LZPSiD).Plan promocji należy w tym przypadku podzielić na 2 etapy.Okres roku od podziaÅ‚u znaków towarowych - prowadzenie dziaÅ‚aÅ„ w ograniczonym zakresielprzeprowadzenie akcji informacyjnej o prawie do znaku towarowego - rozesÅ‚anie informacji do wszystkich dystrybutorów w Polscellcykl ogÅ‚oszeÅ„ informacyjnych w Rynkach Alkoholowych i informatorach handlowych ważniejszych hurtowni i innych pismach branżowychllzastosowanie odpowiedniej polityki cenowej i upustowejllzastosowanie internetu jako noÅ›nika informacji o produktachlOkres po uzyskaniu praw wyÅ‚Ä…cznych - prowadzenie szerokiej peÅ‚nej kampanii promocyjnejlstosowanie odpowiedniej polityki cenowej i upustowejllorganizowanie konkursów dla klientów, w tym głównego kwartalnego konkursu z atrakcyjnymi nagrodami oraz promocji dodatkowych (np.za nadesÅ‚anie na adres FWG hologramu z etykiety - przesÅ‚anie pocztÄ… prezentu np.koszulki) z zastosowaniem zawieszek informacyjnych na butelkach opisujÄ…cych zasady konkursullorganizowanie na szerokÄ… skalÄ™ konkursu dla odbiorców hurtowych.Do wygrania wartoÅ›ciowe nagrody (np.wycieczki zagraniczne) ustalone po opracowaniu szczegółówllstosowanie promocji (np
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Pokrewne
- Strona pocz±tkowa
- Praca%252Bmagisterska%252BUrz%2525C4%252585d%252BGminy%252BLuba%2525C5%252584
- praca+dyplomowa terroryzm+mi%C4%99dzynarodowy+z+charakt.+org.
- ciało, seks i kultura praca z socjologii
- praca+dyplomowa.ewa+wydruk+%282%29
- Larry Elliott, Dan Atkinson The Gods that Failed; How Blind Faith in Markets Has Cost Us Our Future (2009)
- Busby Thomas L. Trade To Win. Proven Strategies To Make Money
- praca (4)
- Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludŸmi
- zarz%25b9dzanie%2Bstrategiczne%2B%252873%2Bstrony%2529
- Analiza strategiczna Pollena (14 stron)(1)
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- alter.htw.pl