[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.?)llnastrój jako proces nieintencjonalnyllwyjaśnij w świetle wybranej teorii motywacji " nie mierz sił na zamiary tylko odwrotnie:P:P"llEksperyment Schahtera i Singera i co w nim zabraklollDefinicja wartosci i ich regulacyjna funkcjallEmocje na IfalukllNastroje jako procesy nieintencjonalnellEmocje postpoznawczellFunkcje emocji wg LevensonallBadania Isen,badania nad skutkami emocjillEmocje jako "wzmacniacze popędu"llSomatyczne podejście JamesallDwuczynnikowy model nastroju ThayerallWyjaśnij aforyzm Chilona wg dowolnej teorii motywacji: "Panuj nad sobą.Ucz się dobrze rządzić swoim domem."llUdowodnij twierdzenie, że emocje są czymś w rodzaju wnioskowaniallrozwój reprezentacji emocjillSkutki modelów wczesnodziecięcego przywiązania dla kontaktów interpersonalnych w życiu dorosłym.llCo wyjaśnia a czego nie wyjaśnia teoria Jamesa-LangegollCoś o kulturowym aspekcie emocji (kulturowe kształtowanie?)llTreść i coś tam wartości wg SchwartzallCo wniósł Leoś(Festinger) do teorii motywacjillHierarchia stanów równowagi wg kogoś tamllCytat że czemu nie pisze: bo tak jak może to nie chce, a jak chce to nie może- wyjaśnić wg dowolnej teorii motywacjillCo ma wspólnego z motywacją introjekcja, integracja i stan amotywacjillll [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • igraszki.htw.pl